• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 46
next    /  2 prev
به مناسبت گرامیداشت چهارم خرداد؛
جشنواره خیریه غذا در بوستان رسالت دزفول برپا شد
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری دزفول گفت: به مناسبت گرامیداشت چهارم خرداد، جشنواره خیریه غذا به همت این معاونت در بوستان رسالت برپا شده و تا چهارم خرداد پذیرای حضور عموم مردم و شهروندان است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، حمید صادق جولا امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این جشنواره به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری دزفول و با همکاری برخی موسسات خیریه دزفول به مناسب روز ملی مقاومت و پایداری روز دزفول برگزار شده است.

 

 وی با بیان اینکه این جشنواره در حمایت از ایتام و زنان خود سرپرست از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز شده است، افزود: این جشنواره تا۴ خرداد ماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند هرشب از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در این جشنواره حضور یابند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری دزفول خاطرنشان کرد : در این جشنواره انواع اغذیه، شیرینی جات، ترشیجات و دست سازه ها در معرض دید و فروش به شهروندان قرار گرفته است.

 

 صادق جولا با اشاره به استقبال خوب مردم از این جشنواره، تصریح کرد: تلاش ما این است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در مجموعه شهرداری جشنواره های خیریه متعددی به مناسبت های مختلف در نقاط مختلف شهر باهدف ترویج حس انسان دوستانه در بین مردم برگزار شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0