• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 284
مدیر ستاد كانون های مساجد خوزستان از شهردار دزفول تقدیر كرد

مدیر ستاد کانون های مساجد خوزستان به منظور تجلیل از فعالیت های شهرداری دزفول در دهه کرامت با شهردار دزفول دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری دزفول،  در این نشست  که در محل دفتر شهردار دزفول برگزار شد، مهندس دوائی فر شهردار دزفول با اشاره به برخی فعالیت های شهرداری دزفول در دهه کرامت، افرود: برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در حسینیه ثارالله و کانون بسیج جوانان، پشتیبانی از میزبانی خادمان امام رضا(ع) در دزفول و مشارکت در جشن های مساجد و محله ای از جمله برنامه های شهرداری در این دهه بود.

مدیر ستاد کانون های مساجد خوزستان نیز در این نشست از حمایت ها و تعاملات شهرداری دزفول با کانون های مسجد تقدیر کرد و گفت: هفکری نهاد های فرهنگی سبب توانمندسازی مجموعه های همسو می شود.

حجت الاسلام مرتضی همت پور با اشاره به اینکه در شهرستان دزفول قریب به ۱۳۰ کانون مساجد در حال فعالیت هستند، افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی میان شهرداری و مساجد دزفول وجود دارد.

در پایان این نشست مدیر ستاد کانون های مساجد خوزستان از مهندس دوائی فر شهردار دزفول به منظور حمایت ها و تعاملات وی با کانون های مساجد و فعالیت های شهرداری دزفول در این دهه با اهدای هدیه تقدیر و تشکر کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0