• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 1313
طرح قائم دزفول بعد از 18 ماه تعطیلی دوباره فعال شد

شهردار دزفول گفت: طرح تجاری قائم دزفول بعد از 18 ماه تعطیلی دوباره فعال شده و با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری دزفول به نقل از ایرنا، "محمدعلی دوایی فر" افزود: طرح قائم یکی از بهترین گذرهای فرهنگی شهر بوده و به گذر فرهنگی یا باباحزقیل نیز معروف است.

وی طرح قائم را نخستین خیابان پیاده رو ایران دانست و افزود: با تکمیل این طرح که با نماکاری آجری تزئین خواهد شد خودروها از قسمت زیر مجتمع عبور خواهند کرد.

شهردار دزفول ظرفیت پارکینگ این مجتمع را 800 خودرو اعلام و اظهار امیدواری کرد پارکینگ این طرح در نوروز 98 بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: شوادون هایی که در محل این طرح بودند نیز به عنوان رستوران های زیرزمینی احیا خواهند شد و مسیرهایی به قمش های شهر باز می شود.

دوایی فر اظهار داشت: پیش فروش واحدهای تجاری این طرح در شورای اسلامی شهر دزفول مطرح شده که نسبت به آن تصمیم گیری خواهد شد.

عملیات اجرایی طرح قائم از سال 1390 با اعتباری افزون بر 400 میلیارد ریال با هدف توانمندسازی بافت فرسوده دزفول آغاز شد.

این طرح در پنج طبقه شامل 2 طبقه پارکینگ به مساحت 23 هزار مترمربع و گنجایش 800 خودرو و طبقه همکف با 155 واحد تجاری به مساحت 9 هزار و 900 مترمربع در حال احداث است.

طبقه اول این مجموعه نیز شامل فضای تجاری، پذیرایی و درمانی به مساحت هشت هزار مترمربع و طبقه دوم شامل فضاهای اداری، آموزشی و ورزشی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع است.

گذر قائم با مساحت عرصه 16 هزار مترمربع به موازات خیابان امام خمینی، حد فاصل خیابان شریعتی تا طالقانی در حال احداث است.

شهردار دزفول درخصوص مشکل کارگران نیز گفت: زمانی که شهرداری دزفول را تحویل گرفتم درآمد سالانه شهرداری 600 میلیارد ریال بوده در حالی که چهار هزار میلیارد ریال بدهی داشته است.

وی با بیان اینکه شهرداری دزفول 200 میلیارد ریال بدهی عقب افتاده به کارگران دارد، افزود: درآمدهای مالی کفاف حقوق کارکنان را هم نمی دهد و باید به فکر درآمدزایی بیشتر باشیم.

امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0