• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 1120
next    /  2 prev
شهردار دزفول
200 میلیارد ریال برای 18 طرح عمران شهری در دزفول هزینه شد

شهردار دزفول با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: 18 طرح عمران شهری در این ایام در دزفول بهره برداری می شود که برای اجرای آنها 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری دزفول به نقل از  ایرنا محمدعلی دوایی فر افزود: این طرح ها شامل پل عابر پیاده مقابل بیمارستان بزرگ دزفول، کندرو و جاده ورودی زیباشهر به شهیون، بوستان گل نرگس در کمربندی غرب، پارک و پیست سلامت مدرس و مجموعه ورزش های ساحلی در پائین دست پل شناور شامل پارکینگ، زمین والیبال و فوتبال و کشتی ساحلی) می باشند.

وی مرمت و بهره برداری از خانه تاریخی قلقچی همراه با اتاق های دست کند را از دیگر طرح های شهرداری در دهه فجر عنوان کرد و گفت: اتاق های این خانه به عنوان رستوران های سنتی تجهیز شده اند.

شهردار دزفول افزود: برخی از شهروندان برای احیای خانه های تاریخی ورود کرده اند که این امر برای حفظ بناهای تاریخی و اشتغالزایی و سرمایه گذاری در شهرستان دزفول موثر است.

وی احداث بوستان های مهرشهر و گل نرگس، خرید تجهیزات غواصی برای آتش نشانی، احداث شبکه آب خام در آزادگان برای استفاده شهرداری و بهره برداری بخشی از آرامستان جدید دزفول را از دیگر طرح های آماده بهره برداری شهرداری اعلام کرد و گفت: آسفالت برخی معابر و خیابان ها از جمله کوی پیام نور، مدرس و دیگر مناطق کم برخوردار از یک ماه قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

دوایی فر با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان گردشگری در شهرستان دزفول اظهار داشت: برای جذب گردشگر باید این ظرفیت ها در قالب یک برند شهری با محتوایی خلاق معرفی شوند تا برای مبلمان شهری و تولیدات این شهرستان از این برند استفاده شود.

وی افزود: تعدادی از فعالان رسانه ای فضای مجازی کشور قرار است در دزفول گردهم آیند و ظرفیت های شهرستان دزفول را با سلیقه ه ای مختلف معرفی کنند.

شهردار دزفول گفت: بازار شیلات دزفول نیز در ضلع جنوبی شهر دزفول با صرف اعتباری افزون بر 350 میلیارد ریال آماده بهره برداری در دهه فجر است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0