• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 732
توضیحات شهردار دزفول پیرامون نصب تابلوی ورودی شهر

بسم الله الرحمن الرحیم

شهرداری دزفول در بیانیه ای اعلام کرد

هیچ ابهامی در خصوص مرز دزفول وجود ندارد

طي روزهای گذشته مسائلی در خصوص مرز دزفول موجبات نگرانی مردم شریف را فراهم آورد که شهرداری دزفول بر خود لازم می داند توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی ارائه نماید .

 مشروح بیانیه شهرداری دزفول در ادامه می آید :

"دزفول" شهر چندین هزارساله با فرهنگ غنی و آداب و رسوم متعالی، شهروندانی در خود پرورش داده است که خاک این سرزمین برای شان تقدس ویژه ای دارد .

بر همین اساس اعضاي شوراي اسلامي شهر و محمدعلی دوایی فر به عنوان فرزندان دزفول و خدمتگذار شهروندان فهیم دزفولی در قامت و دفاع از تمامیت ارضی دزفول تمام قد ایستادگی نموده و حراست از ذره ذره خاک پاک این سرزمین که نیاکان ما، همان مردان و زنان "دزفول بزرگ" تاریخ کهن آن را رقم زده اند، سرلوحه وظایف خویش قرار داده است .

اما آن چه در فضای مجازی در خصوص موضوع مرز دزفول و شهر هم جوار منتشر شد و اذهان مردم شریف دزفول را   نگران نمود و متاسفانه برخی مسئولان نیز در این مورد با شائبه ابهام آفرینی موجب تشدید و جریحه دار شدن احساسات عمومی شدند، از سوی شهرداری دزفول کاملا تکذیب شده و با صراحت اعلام می داریم :

"هیچ گونه ابهامی در خصوص مرز دزفول وجود نداشته و ندارد ".

در همین راستا از تمامی دستگاه های مسئول انتظار می رود از ابهام آفرینی در اذهان عمومی به خصوص در فضای مجازی پرهیز نمایند .

شهرداری دزفول تابلوی این شهر را با شکل و شمایلی ویژه در محدوده قانونی و مصوب دزفول نصب خواهد نمود.

 در پایان اذعان می داریم اعضای شورای شهر، شهردار و مديران ارشد دزفول به همراهی کلیه شهروندان به عنوان فرزندان شریف و فهیم این سرزمین به کمک همدیگر برای اعتلا و افتخارآفرینی نام جاویدان "دزفول" از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد .

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0